Sunday, November 1, 2009

Saya nampak dia dari jauh tengok saya. Tapi saya buat2 tak tau je padahal dalam hati saya tau die tgh tgk saya. Saya cume nak tgk die nak tegur ke tak.. hahaha… ada berani tak?? Lama gak saya wat2 tak tau n saje je tgk2 tempat lain. Last2 die tegur jgk.. yeahh saya menang!! Suke3.. hehehe. Sebenanye tak ade rasa ape2 pun ngan die. cume nak uji die, sama ada die kenal lagi tak saya. Sebab saya baru je kenal die. Hehehe. Itulah namanye membe kene selalu tegur walaupun baru kenal. Jgn sombong2 selalu. Saya ni jenis suke tegur semua orang n saya akan layan semuanye same je. Sape2 yang dah lama kenal saya taulah perangai saya macam mana. Paling suke menyakat orang lain. Rasa best bile tgk dieorang marah. Tapi semua tu gurauan semata-mata. Budak2 laki yang mana tak kenal saya memang dieorg cakap saya ni sombong n senyap. Bile dah kenal baru dieorg tau saya ni gile2 orang nyee tau. Open memang open. Tapi taklah keterlaluan sampai cerita benda2 yang ngarut2. Itu saya memang tak suke. Hahaha.. kadang2 kelaka. Tapi sekurang2nye dapat gak ilmu pengetahuan siapa itu lelaki. Kalo nak diikutkan membe yang saya paling banyak simpan rahsia kekurangan die adalah oko. Sampai saya penat nak search kat tenet sbb nak setelkan problem lelaki tau tak.. tapi sekarang bile dah sihat n kuat, sombong lak ngan saya. Yelahh.. saya paham gak. Saya yang jarang balik. Die pon bz sbb final year. Kalo balik pon bukan nyee dekat UTM ngan umah saya. Bile cuti, die pon cuti gak. Payah kan.. tapi tak pelah. Die pon ade hidup die sendiri. Biasalah membe. Bile susah baru nak datang. Bila time senang terus lupe kite.. huhuhu…
Nak cite pasal lagi sorang budak tu. Saya kelirulah dengan die. entahlah. Saya malas nak layan sangat mainan perasaan ini. Payahkan?? Itulah nikmatnye bile kita single. Bile dieorg tanye saya single lg ke tak. Saya jawab ‘single n bnyk skandal’. Hahaha.. skandal tu maksudnye bukan anak2 ikan ataupun sugar2 dady saya tau.. skandal tu membawa pengertian yang saya bebas boleh kuar ngan sape2 yang saya nak. Tak ade sape yang boleh marah saya lagi.. saya dah tak terikat ngan mana2 perhubungan yang leh halang saya kuar ngan mana2 lelaki( membe) yang saya suke. Saya lagi suke macam ni. Interaksi saya akan lebih mudah berbanding bila saya bercakap ngan bf saya sendiri dulu. Saya boleh makan tanpa cover2 n saya boleh cakap ape yang saya suke tanpa pikir sangat soal perasaan. Kalo ngan bf tak leh macam tu. Semuanye terkawal n rimas kadang2. Lagi satu kelebihan menjadi single ialah, topup n bil telefon bulanan saya tak melambung macam dulu. Jimat sgt2. Telefon pon kalo tertinggal atau lupe nak bawak tak jadi masalah lagi. Saya tak kan risau kalo sampai dua tiga hari hset saya tak ada bateri. Hahaha. Tapi jap lagi kene bebel ngan umi tepon2 tak dapat. Cian umi saya risau. Hehehe.. membe2 pun bebel nak cari tak dapat. Dah lah dok sorang2. Call tak dapat. Ape2 hal jd sapa nak tanggung?? Sayang jugak dieorang ngan saya kan. Hehehe. Saya je suke ambil mudah hal2 macam ni. Walau ape pun saya tetap ceria dengan hari2 saya.
Saya pun tak tau kenape hari ni saya nak tulis banyak2. Sebab mungkin saya bosan tak de sape nak di ajak lawan bebual. Org tu bz. Msg abang, die tak balas. Baru saya ingat hari ni hari minggu. Terengganu keje. Huk3.. sape nak layan saya?? Sapa nak layan saya!!!! Saya bosan ni!!! Next paper hari rabu. Saya kena baca awal2 patutnye sebab ade tiga paper deret… saya masih mencari manakah mood saya ni pegi. Ohh mood study… datanglah kemari menemani saya yang comel ni… hehehe… perasan jee lebih.. tapi saya memang comel kan?? Hahaha…
Saya nak ingatkan pada diri saya sendiri ‘IFA JGN SUKE BUANG MASA MAIN GAME KAT FACEBOOK, PEGI BACE BUKU STUDY… JGN MALAS… DAPAT RESULT TERUK NNT BARU PADAN MUKE!!... ‘

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget