Monday, November 9, 2009

sendiri n sunyi..

Bosan.. tak ada apa nak buat.. pas tu perut asik mintak nak makan jee.. huk3.. bila lah nak dapat balik ni.. lama nye .. tadi pagi tunggu abang datang. Last2 sampai petang baru dia bagi msg. ‘besok boleh tak.. ari ni aku sibuk sikit.’ Eee geram nye. Penat je siap2 awal pas tu nak cancel plak. Ni lagi satu hal. Cam mana nak ngelak ngan seseorang nihh.. rimas lahh.. hari2 ajak kuar makan. Huhu. Tak mo lahh. Tak suke. Nnt gossip susah. Dia bukan macam orang lain. Semua orang kenal. Nnt org cakap saya ni awek die macam mana?? Huhuhu… tak mooo… besok nak cakap alasan ape lagi. Kalo saya asik ngelak je nnt die kata ape plak. Mesti die terasa ngan saya. Susahlahh kalo macam ni. Saya tak mo lah sebab2 macam ni saya dah tak bekawan ngan die lagi pas ni. Sebab tu saya tak suke bila ade yang suka kat saya. Macam gini lah jadinya. Kita akan melarikan diri dari die pas tu last2 jadi musuh… itu yang tak mo. Tapi kalo orang yang suke kat saya tu kebetulan saya pon suke kat die jgk tak pe…hehehe… amat dialu-alukan dan sedang menunggu nih… hihihi… (poyo je budak nih)…

Pastu tadi lagi sikit nak kene langgar ngan mat rempit ukm masa balik beli makan tadi. Tadi memang ujan. Nasib baik bawak payung. Biasalah time ujan mestilah jalan pelan2 nnt tegelincir jatuh ,saya jugak yang malu.. hehe. Sebab dah penah tekene dah dulu.. malunyeee.. then, saya rasa kan masa saya jalan tadi, memang dah cukup ketepi sangat. Saya memang perasan ade moto nak datang dari depan. Pas tu tetibe die belok sikit kearah saya lagi sikit nak laggar saya tau. Tekejut saya. Nasib baik tak beterabur makanan saya. Pas tu saya tgk die sambil buat muka tak puas ati. die pon tesengeh-sengeh macam kerang busuk pas tu terus bla. Nasib baik masa tu ujan agak lebat. Kalo tak nak je saya ketuk die ngan payung yang saya pegang tu. Huh.. garang tak saya… garang kan? Hehe..

Semalam saya dah kemas buku2. Malam ni saya cadang nak kemas baju2 saya. Ade berita baik yang saya tak perlu angkut jauh2 barang saya. Sebab stor kat depan bilik saya je. Nasib baik lah dok kat bilik ni. Untung saya. Hehe.. cume tinggal printer besok abang saya amik ngan barang elektrik lain. then ade lagi berita baik, mungkin mak saya datang amik saya kat sini sebab nnt 20hb nak terus betolak g langkawi. So cuti ni saya terus g holiday kat langkawi dulu. Mesti penat kan sebab dulu dah selalu dah ulang alik ke sana. Panas je rasa bontot ni.. bilalah nak sampai.. bilalah nak sampai.. tak sampai2… tapi ape2 pon bila kita sama2 ngan family kita, kita akan rasa setiap saat tu rasa happy sangat walaupun jauh n penat. Kita akan lebih hargai setiap saat bersama mereka bila kita jarang jumpe mereka. Memang dah rindu sangat ngan umi, ayah adik. Tak lupe jgk ngan kucing kesayangan lambo n carera. Rindu sangat nak peluk cium budak dua ekor tu… ermm….

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget