Friday, November 6, 2009

Saat yang kutunggu2...

Ingin saya nyatakan disini bahawa saya sudah tamat final exam untuk sem ni…. Horeyyy!!! Hepi sgt.. tapi tak boleh balik lagi.. kene stay tak tau sampai bila. Janji ngan umi akan balik minggu depan. Tapi rasanya dua minggu lagi saya di sini sebab banyak perkara yang saya kene bereskan.. walauapepon saya tetap rasa lebih tenang sekarang berbanding dua tiga hari sebelum ni sebab tension sampai 2 hari saya tido lebih kurang 2 jam je. Jangan heranlah bila mata saya memang dah bengkak time masuk dewan pagi tadi. Nasib baik banyak hint yang lecturer bagi n bantuan soalan2 past year yang saya pungut entah dari mana sumbernyee. Kalo tak mesti mampos saya kene bace semua topic. Then Alhamdulillah kebanyakan soalan yang saya spot kuar memang byk kuar kat dalam paper exam. Pas tu discussion group ngan membe2 saya yang saya sayang, kak eda n fatin memang cukup membantu saya jawap exam kali ni. Cuma saya tak bape pasti ngan result paper mikro II saya sebab soalan memang susah n banyak saya hentam. Huhuhu… sedih kan.. kalo tak bape cantik gred paper tu, saya rasa memang saya nak repeat sbb 4 unit. Dia akan memberi impak besar kat CGPA saya nnt. Dah lah result sem2 lepas memang teruk sbb time tu kuat sangat berangan. Hehehe… ye ke??
Erm.. lagi satu masalah soal barang ni nak campak mana. Kenapelah kene kemas2 ni semua. Penatlah nak angkut barang kat dalam stor tu. Dah lah macam sadin. Habis hancur barang saya nnt. Barang dah makin bertambah. Kalo lah umah dekat. Kan senang. Betol tak? Saya rasa saya macam nak upah seorang pembantu untuk angkat barang2 saya nnt. Sebab saya memang betol2 tak larat. Siapa ek? Erm.. jap saya pikir… tapi siapa je ada kat kolej time saya nak balik nnt. Mesti semua dah terbang balik kampong. Then saya sorang2 kat paras ni ke??… huhuhu… takot nyee.. erm.. baru saya ingat, abang kandung saya kan ade dekat sini. Jadi kalo nak mintak tolong ngan die kene bgtau ngan umi dulu sebab die akan datang punye kat sini kalo umi yang suruh kan. Dan masa hari last nnt saya tak payah susah2 naik train g pudu atau seremban sebab die kan ade. Hehehe… sebenaye saya memang tak suke naik train then angkut beg besar2 pas tu sesak ngan ramai umat , dengan berpeluh2 mengankut beg.. uihshhhh memang tak suke.. kenapelah cuti sem saya tak sama ngan abang. Kalo tak leh sama2 balik ngan die. huhuhu.. lagi bes dapat jadi bos je kat sebelah.. hahaha.. tapi die tu payah. Kene support wet minyak baru nak gerak. Tak pelah. Biasalah adik beradik memang macam tu. Cube awek die.. laju je..
Tau tak saya lapa masa ni…. Eh2 tetibe plak… hehehe… maggi dah abis, biskut tak sedap, nak kuar malas sbb tak de sape nak teman. Pas tu bau plak orang sebelah bilik ni masak. Saya terbau sadin.. sedapnyeeee.. melelehh air liurrr ku… huhuhu… tak pe jap lagi saya wat air coklat mesti ilang lapa… saya makan awal sangat siang tadi sebab tu malam dah rasa lapa.. tahan yee perut sayang… huwhuwhuw…

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget