Sunday, November 15, 2009

zzZZZZ~~~

14NOV09


Baru balik dari meeting. Tetiba terasa beban pulak kat kepala ni. Baru je abis beban exam dah kena pikir pasal dinner plak. Letihnye.. kalo nak ikutkan ati macam nak lari balik je. Mar pon macam dah blur. So saya je tadi yang macam banyak bercakap walaupun tu bukan bawah tugas saya. Tapi tak de lah lebih2 sgt sbb nnt dieorang cakap saya plak yang melebih macam saya yang jadi pengarah. Huhu. Saya cuma nak cover Mar yang dah pening2 lalat tu je.

Tadi tak sangka plak abang nasir ingat kat saya lagi. Saya plak yang lupe dia satu group ngan saya masa MMP dulu. sampai die cakap ade jugak orang tak ingat kat aku. hehe.. sori abang nasir. yelah die kan Presiden PMUKM. Mesti semua ingat n kenal. Saya je yang buat die bengang skit tadi. Haha.. tapi sebelom tu die dah malukan saya dulu. sebelom meeting unt seketriat jamuan ade meeting untuk sekteriat lain dulu. then Mala suruh saya n yang lain2 masuk sementara nak tunggu yang lain abis meeting. Saya n Mar orang petama yang masuk. Saya baru nak duduk tetibe je die cakap boleh tak awak keluar dulu dengan muke yang agak serius n selamba. Alahai malunye. Dah lah ramai umat kat situ masa tu. Semua pandang saya n Mar. tak tau nak letak kat mana muke terus keluar ngan perasaan malu yang tebal. Huhu.

Ape yang patut saya buat besok adalah pergi ke pasar n tanya pasal tempurung kelapa. Then saya tak dapat bayangkan macam mana nak bawak tempurung kelapa sebanyak 100 lebih nnt? Huhuhu. Tenaga kerja dah lah sikit. Budak2 first year semua dah balik dulu. Tak patot betol. Bukan tak di bagitau awal2 ade perkampungan seminggu selepas abis exam. Ni semua bagi alasan nak balik cepat. Ade itulah ade ni lahh. Huh!! Geram !! tapi padan muke tadi abang nasir cakap ajk2 yang balik awal tanpa alasan kukuh akan dikenakan demerit. Kalo macam tu baru adil. Patutnye time2 macam nilah dieorang kena ada. Sbb masa nilah nak settlekan semua perkara.. so saya , mar n kak ana jelah yang buat keja minggu ni. Entah bila lah nak dapat balik. Nak dapatkan test food pon tak tau bila. Mar suke buat keje sorang2. Saya pon mals nak cakap lebih2. Ikot jelahh kata tuan pengarah. Huhu.. yang penting sekarang ni cepat siap, cepat balik. Kena ingat abang nasir nak jumpe saya dua hari dari sekarang. Die nak tgk model tag meja saya. Apekah hasilnya nnt. Nantikan. Hahaha. Tapi saya tak pikir kalo dia nak tema colours of bollywood tu die nak tonjolkan tradisi orang india macam makan kat dalam daun pisang tu semua. Saya pikir bollywood nikan macam dunia keglamoran untuk industry perfileman kat india. Macam dah lari konsep. Kalo macam tu lebih baik wat tema colours of India. Huhuhu.. entahlahh.. pendapat saya je. Sayakn suke merepek smpai kdg2 membe2 sya suke gelakkn saya. Haha.. Dahlh.. saya nk tido. Dah pukul 2.03am. ngntok.. nite my page… muuuaaahh~~~

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget