Tuesday, November 10, 2009

sori....

Macam mana nak suke ngan orang yang kita tak suke. Dah cuba dah. Tapi kalo dah tak suke nak wat cam mana. Tetap tak kan suke jadinye. Kenapa lah sekarang ni ramai sangat makhluk2 yang mengganggu saya. Kadang2 serba salah jadinye. Pagi2 lagi saya belom bagun tetiba ade msg share topup masuk. Saya dah tau dah siapa yang bagi. Memang malam sebelum tu die ade telefon. Die call saya pon sbb sebelum tu die dah bg msg byk kali n saya tak balas2. Saya bagi alasan kredit tak de. Dia memang cakap besok dia nak topupkan saya. Saya mati2 cakap tak mau. Bukan ape. Kalo die dah topupkan tepakselah saya kene layan msg ngan die. taulah saya ni jenis yang tak suke msg2. Lagi2 ngan orang yang saya tak bape minat n anggap macam kawan je. Lagi lahh dia tu jenis ayat meleleh jee .. tak minat langsung! Huh!! Jadi sampai sekarang saya tak msg ape2 pon dengan die. macam serba salah plak jadinyee. saya boleh plak gune kredit yang ade dalam tu untuk call abang saya tadi. Byk gak luak. Hehehe.. ade gak manfaat die share kredit ngan saya tadi. Hehe. Jahat tak saya? Jahat kan. Sepatutnye layan lah jgk. Tapi bukan saya yang mintak. Saya memang tak nak. Sapa suruh bagi. Hahaha.. lagi pon bape je die share. 5 hengget je. Tak pe kan..

Okey… tadi siang abang saya dah datang amik printer saya yang besar gabak tu. Pandai2lh dia lah nak simpan n jaga barang2 saya tu. Pas tu tadi dah g centre celcom. So dah dapat simcard baru yang sebelum ni hilang tah ke mana. Pas tu saya dera abang saya tadi g cari kotak untuk saya. Kesian die. hahaha. Tapi die leh tanya nak ape2 lagi2? Okey lah tu. Bukannye teruk sangat tolong adik sendirikan. Tetibe je dengar msg masuk. Rasa bedebar-debar plak nak bukak. Jap ye.. saya nak g tgk.. huhuhu.. berita buruk.. ‘ifa sibuk lagi ke?’… nak jawap ke tak.. kalo jawap saya akan kene layan die sepanjang malam ni tanpa rela saya. Kalo tak jawap maknenye saya ni kejam sangat.. ok saya akan jawap tapi saya cakap saya ngantuk. Nak tido. Tapi tengok macam awal je lagi waktu sekarang. Macam tak logic plak. Layan jelah kejap. Sampai dua tiga msg je cukup lah kan. Untuk buat syarat je. Hehehe. Oke lah tukan. Susah sebenaye buat sesuatu dengan hati yang tak ikhlas walaupun benda tu mudah sangat. Sebab benda tu semua bukan lahir dari hati kita. kita buat pon dengan cara yang terpaksa. So saya jawap sepatah je. ‘sori’.. pas tu die jawap ‘ K. takpe owg paham’. Maknenye saya tak payah balas lagikan?? Bijak tak saya.. hehehehe... fuhh… legaaa…. Nak main game lagi bes… lalalala~~~

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget