Sunday, November 15, 2009

tak akan..


Apa yang harus saya buat untuk melegakan sakit hati saya ni. Saya masih tak boleh nak hapuskan dendam saya pada die. rasa macam kalo ade kesempatan nnt, nak je saya bunuh die. Baru puas hati saya. Bilalah dia tu nak sedar dia tu dah ade anak bini n bukan sorang isteri tapi dua. Kenape die mesti nak cari pepuan lain untuk puaskan nafsu die. y ehh lelaki ni tamak sangat!! Memang dia tak gangu saya lagi tapi dia dah kenakan saya dulu. saya tak mau lihat pepuan lain tertipu dengan die jugak. Ape patut saya buat sekarang?? Saya masih tak mampu lagi nak bergerak sendiri untuk puaskan hati saya. Tapi saya janji pada diri saya, dendam saya bukan sampai sini ni. Walaupun saya dah banyak kali pujuk hati saya unt maafkan die tapi masih tak boleh. Sakit tu masih terasa sampai sekarang dan takkan hilang. Jgan ingat saya senyap saya lupa apeyang die dah buat kat saya dulu. tak akan.. selagi saya tak lihat dia sakit macam dia sakitkan saya, selagi tulah hati saya takkan tenang. Saya tak mampu nak jadi seorang yang baik lagi bila saya tengok sikap dia tak penah berubah. So orang yang macam tu sekali sekala kena ajar baru die tau langit tu tunggi ke rendah. Tunggu jelah satu masa nnt saya datang di Melaka untuk selesaikan segala-galanya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget