Thursday, March 11, 2010

Update!

Puas saya mencari templete yang terbaik. tapi masih tak berkenan dengan warna ni. nampak macam suram je kan.. tak pelah, nanti kalo ade masa lagi saya nak search template yang sedap mata saya memandang. ada yang menarik tapi susunan dia beterabur plak. ni ok lah jgk. tapi warna je kurang menarik. saya mmg nak cari template yang bertemakan bunga n nampak lebih matang daripada sebelumnya. mungkin dua tiga hari lagi, saya akan ubah balik decoration blog saya ni. sementara mood masih ada sekarang ni. hehehe.. sekarang ni nak try rajin2 update kehidupan seharian saya untuk dijadikan tatapan masa depan. semoga hidup saya sentiasa dicucuri rahmat-Nya dan berjaya di dunia dan di akhirat. Insya-ALLAH..

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget