Saturday, March 13, 2010

Bebanan

Hari ni saya dah tuka template baru. hope dis is las one. malas nak edit2 lagi. yang penting sedap mata saya memandang.

Cadangan besok nak g library sbb nak siapkan laporan AGM PERMADARI. sebenarnya, saya rasa agak malas nak jadi s/u ni. susahlah keje ni. macam2 kene wat. saya ni bukanlah jenis yang teratur sgt. keje sendiri pon tak terurus. inikan lagi keje2 yang macam ni. nak je rasanye tarik diri. tapi kalo pikir tanggungjawab n nak dapat lebih pengalaman saya tepaksa ikotkan jugak. knplah dieorg cadangkan saya? tak de muke lain ke. saya masih boleh terima kalo dieorang lantik saya sebagai exco2 biasa je. saya rasa tugas ni sangat berat saya nak pikul, dengan tesis sem depan. research method sem ni pon saya wat terabur apatah lagi tesis akan datang. Ya Allah permudahkan lah hamba Mu ini.

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget