Friday, October 23, 2009

Sampai bila??

Minggu ni mmg nak majuk ngan orang tu. Tak pelah tahan sikit. Dia mmg suke je kalo saya tak tegur die. Die kan banyak keje kene buat. Saya ni suke jd penyibuk je. Huhuhu… lagi pun saya ni sape je lah kan. Cume kawan biasa yang dok jauh dari die. Mana die nak pandang saya sangat. Mana saya tau die wat ape kat sana. Mana saya tau die tu siapa. Saya cume nak pikir biasa, n dia sama je macam kawan2 saya yang lain. Saya tak kan kisah kalo dia tak mo tegur saya lagi pon. Tapi boleh ke?? Huhu.. saya tak suke ape yang saya rasa sekarang ni. Benci3… dia jahat.. saya tak suke dia wat saya macam ni… tapi bukan salah die. Saya yang mengade2 tetibe nak rasa pelik macam ni. Entah2 die tak penah pikir kat saye pon. Saya je yang perasan sendiri… huhu.. sedeynyee idup ni…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget