Wednesday, October 7, 2009

Love is hurt...

Cinta.. bukan aku tak sudi kepadamu cume aku perlukan waktu. mudah milikimu tapi sukar untuk menilai kehendakmu. Bila cinta hadir terasa hati ini seakan-akan terusik menginginkannya. Tapi aku masih tegar untuk menerimanya kerana aku tahu aku masih mampu hidup tanpa cintanya. Cinta bukan mainan untuk dipergunakan sebagai pengubat kedukaan. Tapi cinta adalah sebuah perasaan tulus yang datang dari hati untuk sehidup semati. Bila cinta berkata soal perpisahan maka terbitlah kekecewaan yang datang bagaikan menghiris kenangan-kenangan cinta yang indah bersamanya. Wahai cinta, apakah sebenarnya dirimu? Layakkah aku memiliki keikhlasan dirimu terhadap ku. Bilakah waktunya aku akan menerima kepastian cinta. Biarlah sepi menemani waktu hidupku kerana aku masih menunggu, satu yang benar2 untukku….

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget