Monday, October 19, 2009

Benci.. bkn musuh

Hari ni hari jadi die. Aku rase tak salah kalo aku tak ingat. Pagi2 lagi die dah call aku macam nak mintak kesian suruh aku ingat birthday die.. bile aku ingat2 balik aku jadi benci sgt ngan die. Setiap kali aku becakap dengan die aku tak boleh nak cakap dengan nada seperti dulu. Aku dah betol2 tawar hati dengan die. Ape maksud yang die nak? Die nak aku atau pun die tamak? Aku tak suke bermusuh. Tapi boleh ke aku berkawan dengan die dalam masa yang same aku ade simpan rasa dendam kat die. Aku cube nak lari dari die. Tapi kenape die tak sudah2 kejar aku. aku dah bagi peluang yang luas pade die untuk cari peganti aku. tapi kenape bile mase kite dah berpisah, baru die nak hargai diri aku? sbb tu aku benci bercinta. Dan aku takkan bercinta lagi melainkan pada suami aku nnt. InsyaAllah…

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget