Saturday, October 17, 2009

Selamatkan die...

Hari ni saya rase geram sgt. Walaupun perkara ni tak ade kena mengena dgn saya tapi die tu kawan saya. Die tu kawan baik saya. Ape yang dia lalui saya pernah rasa. Memang susah bila hati dah terikat dengan perasaan cinta. Tapi patutkah kita masih percaya pada dia bila dia dah menduakan kita?? Saya tak mahu ajar dia supaya benci kepada lelaki. Tapi saya mahu dia jangan mudah percaya dengan janji lelaki. Saya tak mahu dia alami ape yang saya rasa sebelum2 ni. Sebab saya tahu rasa tu memang sakit sangat dan perlu makan masa untuk diubat. Saya juga tak mahu dia terlalu tunduk dengan perasaan cinta sampai dia mudah sangat memaafkan kesilapan mereka2 yang jahat tu!! Saya sayang kawan2 saya. Saya nak tengok mereka bahagia. Salah ke kalo saya halang hubungan mereka?? Atau salah ke kalo saya biarkan je??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget