Wednesday, September 16, 2009

KeHiDuPan yAnG PoyO....

Terlalu lame aku tak update blog ni… ye lah kan… taka de ape nak diceritakan… lagi pon tak ade mood nak tulis ape2.. lain lah kalo ade tettt… hehehe… hari ni macam hari-hari biasa aku menjalani kehidupan sebagai wanita yang single but not available unt sape2. Boleh dikatakan aku masih mampu bernafas tanpa seseorang bernama lelaki. Hidup aku rasanye lagi best dari dulu2. Kalo dulu mase ade die kadang2 tepakse nak tipu umi sbb nak kuar ngan die. Biasalah masa tu kes cinta terlarang.. kahkahkah… so sekarang aku tak payah tipu sape2 lagi terutama umi aku yang paling aku sayang sgt2.
Raya tahun ni adalah raya pertama aku tak ade die. Aku relek je. Die yang sibuk2 macam aku ade ape2 lagi ngan die. Kalo dulu aku je merengek nak beli baju kaler same, keluar shoping same ape2 semua same. Tapi start tahun ni die yang offer nak support raya aku.. tak de maknenyee. Dah telambat. Ingat aku jelat sgt ngan wet die.. hahaha… lebih baik ko simpan wet tu untuk g haji… hehehe… tapi ape2 pon aku masih anggap die bukan musuh aku. Bile die call, kalo aku ade mood aku anggatlah. kalo tak pon die selalu jd tempat aku lepas geram. Bile aku pikir2 balik kecian plak kat die. Tapi masalahnye sekarang ni aku takut die nak datang umah aku time raye ni.. tak tau cam mana nak elak. Takkan nak halau plak orang nak datang beraye kan.. masalahnye umi aku dah warning awal2 tak bagi die jejak lagi kat umah aku. Serba salahlahh… huhuhu.. tgk jelah ape akan jadi nnt..
Untuk dua orang lelaki yang perasan mude, n mengaku tak kawin lagi tu,, tc lah kat ur wife n anak2 di hari yang mulia yang bakal menjelma nnt.. aku tak tau ape plan kak ila pas ni untuk ajar suami die… wahahaha… lelaki mmg jahat… lebih baik kalo die nak serius tambah lagi satu daripada saje2 je nak kumpul pepuan simpanan… die belum kene lagi ngan aku… sekarang ni mmg tgh mendidih je bile dgr nama dua ekor jantan keparat tu.. pas ni bile aku dah meletop siap lah ko…hahaha
Then nak cite pasal seorang lelaki yang dulu aku suke tapi die dah ade awek. Masalhnye bile aku dah suke baru die nak bg tau yang die dah ade awek.. sedih kan… keciwa lagi sekali… huhuhu… tapi baru2 ni tetibe die contact aku balik n tny solan2 yang tah ape2… pelik.. aku tak jawab n malas nak layan.. sbb kalo aku layan nnt susah plak aku nk control emosi aku. so lebih baik aku mencegah daripada terjebak dengan benda2 leceh ni.. lgi pon aku dah tawar ati ngan die… bile ade prob baru nak jumpe aku. ingat aku ni ape. Tempat lepas masalah je kee…???!! same je perangai die ngan oko. Benci3
Entahlah… becinta sekarang ni rasenye cam buang mase jee.. last2 tak sampai ke mana pun… bile lah my Mr.Right nak datang… masih tunggu.. tunggu n tunggu… walauape pon aku tetap bahagia dengan kehidupan sekarang … mungkin kisah yang lepas mengajar aku lebih berhati2 unt hadapi kehidupan mendatang… kan kan kan…. 

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget