Thursday, September 17, 2009

Raya sudaHH maRi.. Yeahh!!!

Hari ni letih sgt… macam2 kene wat sebelom balik kampong.. basuh baju dua bakul.. sampai lenguh2 tangan…huhu… tapi walaupun macam2 kene wat rasa cam semangat sgt sbb besok dah leh balik… dah nak dekat raye dah…Yeah!! Pas tu tadi dapat result yang cantik ekonomi antarabangsa… n lagi satu lessen P saya dah siap… Yeahh lagi sekali!! So sekarang ni adalah masanyee untuk bekemas2.. bilik aku pon nak rayee gak kan. Then besok tinggal tunggu abang saye datang jemput jee. Die tu org bagi msg bkn nak balas. Jimat kredit lah tu. Asik nak suruh kite call die je. Banyak cantik muke die. Dah lah mintak duit minyak. Ngan adik sendiri pon tak leh lebih kurang. Huhuhu..
Kalo tak de raye ni, aku tak de mase nak jumpe sedare mara. Tengok2 je anak2 sedara aku semua dah besar. Sepupu2 aku yang kawin tahun ni pon aku tak g. sedih kan.. macam ni lah student life.. always bz jee.. pas ni kalo dah keje lagi bz agak nyee kan.. tapi yang penting umi ngan ayah aku tak kan lupekan sampai bile2..

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget