Sunday, September 27, 2009

Bile lah jodoh ni nak sampai… lambatnyee….

Hari ni telewat bagun. Kuliah kol 8. Kol 815 baru terjaga.. haha.. tapi masih bersemangat datang kuliah. Nasib baik masa sampai kuliah cume terlepas 3 slide je… ni semua gara2 malam tadi aku g merayau ngan abang angkat aku sampai kol 4pg baru balik. Tapi ade cite sedih die betol2 dah nak kawin… ingat die nak kawin ngan aku. huhu… cemburulah ngan akak. Malam tadi siap pujuk die jgn bagi die kawin… tapi nak wat cam mana.. aku ni siapa jelakan.. mana die peduli.. nanti kalo die kawin mesti tak dapat kuar jalan2 ngan die lagi.. huhu.. sedihnyeee… Die tau aku sedih. Sebab tu die offer nak carikan aku sorang bf.. tapi kalo sama macam die jgkkan best… comel n cute jee… ifa nak die jgk…. Nak jgk.. nak jgk… keciwa lagi sekali…huhuhu… kenape lah orang yang kite suke susah nak lekat ngan kite. Tapi orang yang kite tak suke, selalu wat kite rimas nak layan… bile lah jodoh ni nak sampai… lambatnyee….

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget