Friday, September 25, 2009

Sakit Hati!!!

Hari ni baru balik daripada cuti raye.. kejap je dapat cuti. Tak puas.. nak cuti lagi.. huk3.. umi dah balik. Cedih.. semua dah tinggalkan kite sorang2 kat sini..
Kadang2 sekarang ni terasa sangat diri ni dihargai. Kalo dulu die tak penah nak amik tau pasal aku. memaafkan memang senang. Tapi nak terima balik tu memang payah. Bile sekali aku patah hati, jgn harap aku nak terima die macam dulu lagi. Aku rase dah tak de ruang untuk die atau sape2 lagi kat hati ni. Sebab aku takut nak tanggung rasa sakit macam dulu lagi. Tak payah lah nak tunjukkan rasa bersalah kat depan aku lagi. Aku dah tak pecaye dah dgn semua tipu helah kau tu. Kau tak payah nak belakon depan aku. lelaki mmg mulut manis. Aku mmg dah meluat dengan lelaki jenis die tu. Suke pura2 sakit sbb nak tarik belas kasihan aku kat die.. tolonglah.. sikit pon aku tak de rase simpati kat ko. Dulu ade ke die nak kesian kat aku ?? tak ade kan.. haha.. padan muke die… aku benci lelaki itu. Aku tak nak die gangu aku lagi!!! Aku benci sgt3 kat die!!!! arrGGGGhhh GeraMMMM!!!!! Rasa cam nak bunuh jee die tuuuuuuuuuuu!!! Huhuhuhu… tapi tak baik… bedosa kan… tak baik benci kat orang lain… bis tu cam mana… die yang wat aku cam ni… aku yang salah ke atau die yang salah.. tapi die yang mulekan dulu. Die yang wat aku benci die.. salah ke aku sebab membenci die?? Ahhhh entahlahh… aku pon tak paham n tak tau. Aku nak lupekan die… aku nak lupekan die.. aku nak lupe kan dieeeeeee…… sbb die jahatttttt…. Die penipooo….benci3!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget