Tuesday, June 5, 2012

Pilihlah aku jadi staff mu...

Mana2 tgk job advertisement semua requirement memerlukan experience at least 1 year. They do not put qualification as a priority unt dapatkan sesuatu post tertentu. kadang2 kalo fikir2 balik lebih baik pas spm aku trus cari keja n dapatkan lebih banyak xperience. xperience pon knowledge jgkkan. 
Sekarang ni aku malu sgt2 ngan family n kawan2 sbb aku masih job less stelah setahun aku grad. bukan aku tak cari keja. nak dapatkan keja kerani pon payah. kenapelah company2 ni malas sgt nak train new staff yang belum ade pengalaman macam aku ni. kadang2 tension jgk sbb kita nak jgk beli barang2 keperluan kita. malulah asik nak mintak parent je. dahlah aku yang dah 23 thn ni dieorg tanggung lagi. aku pon tak tau nak cakap ape. aku terus berusaha dan berserah. aku cuba yakinkan diri aku bahawa ada rezeki aku tak lama lagi. berusaha dan terus berusaha. Sabar dan terus bersabar... Think positive... :)

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget