Tuesday, June 5, 2012

Pandai masak ke tak ni???

Knp susah sgt nak buat yang terbaik kepada pelanggan. Kalo nak beniaga kenalah fikir jangka panjang. takkan lah nak beniaga sehari dua jekan. Bukanlah aku kata aku ni high tes sgt. tapi kalo dah jual kuih tak cukup masak kadang2 isinya basi atau ape2 yang boleh menjejaskan rasa sesuatu makanan tersebut takkan besok kita nak beli kat tempat dia lagi kan?? 

Bagi aku lah kan biarlah aku beli sesuatu makanan tu mahal tapi yang penting PUAS HATI. takde lah aku beli untuk aku buang kat tong sampah je. lagilah membazir. sebenanye yang aku complain2 ni kepada peniaga2 yang bejaja tepi jalan cthnye yang jual unt sarapan.sbb selalunya pagi2 aku suka bersarapan kuih je. kat tempat aku ni mmg banyak org jual sarapan pagi. kadang2 mula2 je makcik tu jual ok. tapi lama2 dieorang tak jaga kualiti. macam manalah perniagaan awak tu nak bertahan. kita ni pon ade tekak merasa sedap ke tak makanan yang kita terbeli tu. Tapi yang sebenarnya aku mmg cerewet ttg rasa.Tapi takde lah aku nak makan makanan yang sedap je. yang penting rasanya SEMPURNA. Tu je... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget