Sunday, June 3, 2012

his not mine...

kenapelh dia muncul lagi dalam hidup aku setelah 3 tahun aku lepaskan dia. pertemuan semula dengan diri dia cukup mencabar diri ini.aku akui dia adalah lelaki yang paling aku senang dampingi. mengapa terlalu mudah aku maafkan kesilapan dirinya padahal telah banyak dia menyakiti hatiku. aku telah sedia tahu sifat dia yang sebenar. tapi mengapa aku tetap tidak mampu menahan untuk tinggikan ego diriku supaya lupakan dan tinggalkan dia. aku tak mahu perkataan SAYANG atau CINTA akan memakan diriku. ayah dan umi juga tak suka aku berkawan dgn dia. dan aku rasa sekiranya aku tetap teruskan hubungan dgn dia, hubungan aku ngan dia takkan sampai ke mana.. 

hadirkanlah aku seorang insan yang sebenarnya buatku ya tuhanku. tepatkanlah pendirian ku untuk melupakan dirinya krn aku tidak mahu lagi dibelenggu perasaan kecewa. dia bukan milik aku....

No comments:

Post a Comment

Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Popular Posts Widget